Documents per a pensar, reflexió pedagògica:
Per tal d'agrupar-los i compartir la seva visió amb tos els alumnes del grup m'heu d'enviar l'adreça del blog al correu que segueix: fjavier.vizuete@gmail.com
(Recordeu que ha d'integrar una presentació personal en Haiku Deck... I no oblideu que el blog ha de tenir una intenció docent!!!!)
La setmana pasada se'ns va quedar pendent enfrontar l'aplicació de Box, que tenim al post anterior. Reprenem-la per tal de compartir fitxers amb alumnes o pares.
(serà el següent post del nostre blog)
Per tal de continuar creixent, des de la base d'una sólida coneixença de la pissarra com a eina, però d'un creixent ús com a ampliació de l'espai d'aprenentatge... Avui:
- Treballarem els formularis de Google Docs (cal tenir un usuari de gmail).
- Com fer servir els formularis de Google: https://support.google.com/docs/topic/1360904?hl=es&ref_topic=1397170
- I com a exemple un plantejament de Just In Time JITT: https://docs.google.com/forms/d/1HLyuvn2ePBOBLo-JmREgYJf4yH5O6gA4IaGgry7VL3E/viewform
Amb aquesta aplicació podem interrogar els nostres alumnes, tant de forma prèvia, com a exàmens o enquestes. (el nostre blog hauria d'inclure al menys un test).
------------------------------------
Enfrontant-nos al maneig de les PDI avui ens ficarem a fons i començarem la segona part del curs.
Per començar, el manual oficial del software:
Si donem un peix a una persona li donem de menjar un dia.
En canvi, si li donem una canya i la ensenyem a pescar, podrà menjar cada dia.
Per enfrontar-nos a aquesta reflexió treballarem el concepte i com fer minitutorials.
Els tutorials seràn cabdals per tal d'aprendre a manipular qualsevol software des de l'assaig-error i desar documentació als nostres alumnes o companys perque se'n puguin fer càrrec.
A l'hora podriem ensenyar els nostres alumnes perque prenguin el control técnic de les aplicacions que propossem a l'aula:
Els tutorials seràn cabdals per tal d'aprendre a manipular qualsevol software des de l'assaig-error i desar documentació als nostres alumnes o companys perque se'n puguin fer càrrec.
A l'hora podriem ensenyar els nostres alumnes perque prenguin el control técnic de les aplicacions que propossem a l'aula:
- Concepte de tutorial: http://estutoriales.com/que-es-un-tutorial/
- Com fer un bon tutorial: http://estutoriales.com/como-hacer-un-tutorial/
Quant al repartiment de grups de treball i tasques, el farem a classe.
Per acomiadar la jornada us convido a fer una excursió al passat i a viatjar Per l'imperi Romà:
No hay comentarios:
Publicar un comentario